Obserwatorzy

środa, 14 grudnia 2011

Outspoken Intense by Fergie

Witam, blogowanie uzaleznia...  Wczoraj w głowie ciągle recenzje i recenzje, a dziś gdy sobie o tym przypomniałam byłam już cała umalowana, więc zminiam plany i pokażę Wam nowe perfumy Fergie. Spróbuję je opisać, bo wiadomo, że każdemu ta sama woda może pachnieć czym innym. Zresztą tak samo jest z kosmetykami kolorowymi, tylko to juz nie o zapach się będzie rozchodzić.

Outspoken INTENSE by Fergie


Kategoria: kwiatowo-owocowa
karambola, passiflora, piżmo
50ml
89,00zł

"Oniesmielająca, prowokująca i energetyczna"


Opakowanie: Podoba mi się przeźroczysta zatyczka w kształcie powiedzmy diamentu. Podoba mi się napis, szarość butelki, lecz nie podoba mi się jej kształt. Od tak po prostu.

Trwałość: Gdy psikam czuje silny, mocny zapach który bardzo szybko słabnie i gdy chcę sobie je przypomnieć już sama nie wiem czy i co czuję. Myślałam, że będą bardziej wyczuwalne.

Zapach: Najpierw silny, przypomina mi jakiś taki mydlany... Później zapach jest słabszy, delikatny, mam wrazenie ze ciepły, napewno nie jest to słodycz. W ogóle nie kojazy mi się z elektryczną mieszanką.

Ocena: Oceniając dla samej siebie w porównaniu do innych zapachów daje hmm... -3.

 I szukać tego jednego jedynego zapachu dla siebie w Avon muszę dalej. W piątek przyjdzie mi roletka Eternal Magic, ciekawe..  Pozdrawiam:)


Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi perfumami, mogłabym je sprzedać taniej niz w katalogu.

4 komentarze:

  1. uwielbiam 'zwykłe' Outspoken. zapraszam do obserwowania u mnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten zapach mam go:)i jest to moj ulubieniec miesiaca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta perfuma jest przecudowna,i świetnie się utrzymuje:)

    OdpowiedzUsuń