Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2011

Torebka TALIA BATYCKI

Jestem konsultantką AVON od marca tego roku i za sprzedaż min. 1000 zł z 3 katalogów mogłam kupić torbę znanej i cenionej firmy BATYCKI. Kupiłam ją z zamiarem wystawienia na allegro, ale jakoś tak się stało, że siedzi ona nadal w mojej szafie, w ogóle nie używana. Może ktoś z Was chciałby ją odkupić?

"Torebka jest wyjątkowa. Specjalnie dla niej sprowadzono z Włoch najlepsze gatunki skór o delikatnej, aksamitnej powierzchni. "Talia" wykonana jest z białej skóry ma rączki i pasek w subtelnym kolorze rzemyka. Jest naturalnie piękna i bardzo kobieca."





A jeśli jakaś konsultantka posiada zestaw Believe to zapraszam na bloga Moniak85, bo jej mama by chciała:) TU

8 komentarzy:

  1. akurat nie podba mi sie, wole z kolekcji Believe

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, a ile chciałabyś z tą torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę nad ceną w okolicy 70 zł?

    OdpowiedzUsuń
  4. Við bjóðum upp á lækning til meðhöndlunar á ýmsum vandamálum heilsu, með því að nota lyf sem hefur verið veitt og korn getur læknað sjúkdóminn alveg.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń